Avicii zijn meest recente hit (met Aloe Black die de vocals verzorgt) is een toppertje. Beetje western achtig, country like zeg maar. Love it.
httpv://youtu.be/5y_KJAg8bHI
Telling stories for a living
Avicii zijn meest recente hit (met Aloe Black die de vocals verzorgt) is een toppertje. Beetje western achtig, country like zeg maar. Love it.
httpv://youtu.be/5y_KJAg8bHI
Een Android smartphone met zeer leuke features (onder andere dual-sim) en daarbij de belofte dat zoveel mogelijk onderdelen gekocht worden bij leveranciers waar er garantie is van afkomst van de mineralen (bv. niet uit mijnen waar kinderen moeten werken). Een “Fair Trade Phone” oftewel “Fairphone“.
Ze leggen ook exact uit hoe ze aan de totaal prijs komen voor je toestel en het geld dat ze verdienen wordt opnieuw geïnvesteerd in het project. Nice.
Verwachte levering is oktober 2013. Een Fairphone kost exclusief verzending €325 in België. Mooi project dat extra aandacht verdient.
Zaterdag 22 juni is het TEDxGhent 2013 en guess who got himself an early-bird ticket?!
Wie het concept van TED niet kent, mist serieus interessante dingen (ik post hier af en toe Youtube filmpjes van sprekers die me aanspreken) en raad ik ten zeerste aan om stantepede zichzelf bij te scholen.
Enfin, als u zelf ook nog zou willen gaan, volgens mij zijn er nog tickets te koop. U krijgt er niet alleen sprekers (programma), ook muziek, food en drinks en veel mogelijkheid tot netwerken.
Het blog in een nieuw jasje gestoken. Meer minimalisme, meer met het oog op leesbaarheid.
Work in progress.
Als je die woorden hoort van de piloot van je vliegtuig, dan weet je dat het goed fout zit. Herinnert u zich nog dat vliegtuig dat op de Hudson River in New York geland gecrashed is nadat het door een groep vogels werd geraakt?
Ric Elias was een passagier op die vlucht en vertelt over de drie dingen die hij geleerd heeft over zijn leven tijdens die luttele minuten tussen “Brace For Impact” en de gecontroleerde crash – lees: noodlanding.
httpv://www.youtube.com/watch?v=8_zk2DpgLCs
De grote vakantie staat voor de deur en iedereen die veel pendelt weet wat dat betekent: het wordt kalmer op de baan, want veel mensen zijn met vakantie (schoolgaande kinderen enzo).
Nu hopen dat onze wegenwerkers niet teveel roet in het eten strooien met slecht op elkaar afgestemde werkzaamheden en ik ga een serieus tevreden reiziger zijn.
Nog een keer slapen en we zijn halverwege 2013!
Dat het vooruit gaat zeg ik u!
Must-see! Really.
httpv://www.youtube.com/watch?v=RAoo–SeUIk
Vandaag, exact twee jaar geleden, werd de wereld een beetje mooier.
Als u net als mezelf tot de categorie “petrolhead” hoort, dan kent u ongetwijfeld het magazine “AutoGids”. Een van de langstlopende “auto-test-review-bespreking-magazines” uit ons landje denk ik.
Nu heb ik een abonnement op dat magazine. Meestal herlees ik de oude nummers niet en belanden die op een stapel om die (na eventuele passage doorheen de familie) met het oud papier mee te geven.
Echter niet zo heel lang terug wou ik wel degelijk een oud nummer herlezen (omdat ik een bepaalde review wou herlezen met het oog op de aankoop van een nieuwe auto) en omdat ik geen zin had om te zoeken naar mijn papieren exemplaar dacht ik de digitale uitgave van dat artikel eens te downloaden.
En die mogelijkheid bieden ze wel degelijk. Een aparte account of integratie met Facebook, ze hebben het allemaal. Alleen werkt het niet. Normaal moet je betalen voor zo een digitale print (ongeveer 2€ per review), maar als je abonnee bent, dan kan je mits de koppeling van je abonnee-nummer gratis die zaken opvragen.
Zo gezegd, zo gedaan. Ik probeer dat, maar hun website weigert dit toe te passen. Ik stuur dus een mailtje naar de klantendienst met de vraag om me hierbij te helpen. Die mail is nu al een maand of twee / drie verstuurd en ik wacht nog altijd op antwoord…
Hun vriendelijke online marketeer had mijn frustraties op Twitter gespot (bedankt Carl!) en bood spontaan aan te helpen. Ik heb hem mijn verhaal gemaild en hij heeft dat doorgestuurd naar de correcte personen. Echter ook daarna heb niks meer vernomen of gehoord van de klantendienst van AutoGids.
Uit pure miserie heb ik de artikels die ik wou dus opnieuw gekocht (in totaal een 6€ dacht ik). Ondertussen zijn we een paar maanden ver, heb ik niks vernomen van de klantendienst, noch van iemand anders van dat bedrijf en eerlijk gezegd verwacht ik ook niet daar nog iets van te horen.
Wat ze wél goed opvolgen, is de vernieuwing van je abonnement. Een week of twee terug kreeg ik een brief met de melding dat mijn abonnement bijna verloopt en nodigden ze me uit om te verlengen met bijgesloten overschrijvingsformulier.
Seriously? Like – WTF?
Mijn abonnement op AutoGids zal niet verlengd worden en dat heeft niets te maken met de inhoud van het magazine, maar wel met de kwaliteit van de klantendienst die duidelijk alleen maar uit is op geld ophalen en niet op service na verkoop.
Ik zal mijn zuurverdiende centjes wel aan een magazine besteden met een klantendienst die wel klantvriendelijk is. En kom niet wenen als uw magazine op de fles gaat wegens “de concurrentie van het Internet”.
Een welgemeende “Fuck You” zeg ik dan!
© 2024 Unexpected.be
Theme by Anders Noren — Up ↑
Recente Comments